DUKTIG!

Har haft besök här nu och haft tikarna utbunda, det är dem fortfarande. Men nu när jag gick in till Benji så upptäckte jag att han har vart inne med UPPLÅST dörr!!!!! :D han har INTE smitit ut, öppnat dörren, skällt, ylat eller något <3 Duktig kille kan om han vill! :D Synd bara han biter av alla koppel och drar sönder allt.. annars hade han med fått vara utbunden nu i solen.. men går inte :( Han kan inte vara lös heller och vi kan inte heller ha han kopplade när vi är upptagna *suck* han får nöjja sig med att vara inne helt enkekt, det dödar inte. 
 
Inte mitt fel att han fått fnatt och vägrar lyssna >.<
 
älskade dampfjant - kan du inte bli sån här igen?


Så trist med bakslag i träningen, men förhoppningsvis går det framåt snart igen :)

Min hund har också en tendens att tugga sönder koppel om man fäster han ute, så jag har köpt på Rusta tror jag en vajer, som är klädd i plast/gummi. Spiral liknande. Den tuggar han inte sönder :)
http://www.rusta.se/tjuderskruv-m-lina-p75601371.aspx - där har du en länk.

Svar: tack så mycket! Ska kolla på den :D ska också kolla upp olika kättingar osv! :) måste va så han inte kan dra av det..! :)
Jaa jag hoppas också det snart går fram igen!
aktivhund.blogg.se

2013-05-03 // 13:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback