Bloggens handling

"vad handlar bloggen om?" 

Jo Aktivhund.blogg.se handlar om mitt liv med vänner, kärlek, arbete, djur m.m, om hundarna Sandie Bell, Benji & Saga - 3 hundar i våran familj som tränas dag ut och dag in, 3 hundar med olika historier som alla är olika. 3 Hundar som alla 3 kommer smälta ditt hjärta. Men bloggen handlar också om hästar, jag utbildar och rider till varmblodstravaren Alladin FL - en 7 årig herre som gick på travet i ett par år, nu utbildas han av mig. Sedan har vi Sid Vicious - en 11 årig travare som va framgångsrik på banan men efter flera skador fick gå av för sin hälsas skull. Idag rids han och utbildas av mig + sin ägare, en herre med temprament och energi och vinnarskalle. 
Andra hästar som ni ser ibland är Cantor - en spansk PRE hingst på 8 år, en liten sagohäst som står inackoderad i stallet, hänger med mig ut på ridturer och som ofta står modell, sedan har vi Avec Zon, ägs av samma ägare som äger Alladin och Sid - ett ungt varmblods sto med temprament och vilja, tyvärr inte fräsh nog för banan men går som avelsto, en dam med nerverna utanpå. 
 
Sedan har vi ju också kaninerna, Löwen bröderna Alvin & Melvin, 7 månader gamla och katterna Snookie & Claysie. 

Utöver detta handlar MYCKET av bloggen också om min egenstartade förening - http://www.vshf.n.nu/ som ska främja hundarna i vårat samhälle. 
 
och självfallet - min allra bäst vän, NikonD60 som presterar hårt varje dag - bilder och bilder det ser ni mycket av, så vill ni följa mig och min blogg genom våran resa genom livet, nya projekt varje dag och mycket på schemat? I sånna fall är det bara hänga kvar ;)
 


Vilken fin bild du fått på er =)

Svar: tack så mycket :)
aktivhund.blogg.se

2013-05-05 // 17:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback