Apport proffs!

Saga är då en tvättäkta apportör, nu under natten har hon hållt pinnar och tidningar, bärt en tidning mellan mig och husse - fleeera ggr efter 5 ggr fram och tillbaka tröttnade hon och slängde tidningen på golvet "NI LÄSER DEN JU INTE ENDÅ!!" hehehehe sorry saga vi utnyttjar bara din lojalitet ;)
 
Imorgon ska vi ut och dirigera i skogen igen, ska testa med flera vinklar och stoppkommandon tänkte jag, se om det sitter bättre nu efter vilan! :) Sitter det bra ska jag lägga ett LÅNGT som går in i skogen och ut på åkern med LÅNG slutsträcka.. Okej jag VET att hon inte är helt redo för detta också men om jag inte testar ser jag inte vad vi behöver jobba mera på och då kommer vi aldrig utvecklas. Så imorgon ska vi testa alla gränser och verkligen köra på rejält! Men nu blir det att krypa ner under täcket tsm jag och Saga och sova gott gott brevid husse och resten av flocken! :) 
 
 
Vi ska också inom kort, troligen nu under helgen börja med att apportera flera föremål, ankan, "dummyn" och bollen ska läggas ut på rad och rätt föremål ska hämtas. Tillslut ska hon gå på "rätt" linje med dirigeringar för att hämta rätt föremål osv, håll tummarna att vi klarar detta ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback