3 år!

idag (enligt klockan igår) ät
r det 3 hela år sedan jag och Johan blev ihop, visst är det sjukt hur fort tiden har gått, vi har skrattat och vi har gråtit, vi har haft det JÄVLIGT svårt ibland och haft folk som gjort allt för att få isär oss. dessvärre lyckades dem en kort period men vi fann snabbt varandra igen och nu är vi starkare än någonsin. Jag har aldrig känt såhär för någon annan förut, helt otroligt hur mkt man kan älska någon!

Dagen spenderades med svärfar, Johans mormor och morfar, Anders & Emmely! vi har grillat och haft trevligt, byggt på den STORA kaninhagen osv. mer info om det 'imorgon' med bilder från datan. Ja vi har haft en GRYM dag helt enkelt och nu ska jag sova! ska bara pussa och mysa mer med min grabb! ;D


Grattis på 3 års dagen världens vackraste Johan <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback