"vargen kommer vargen kommer"

Alla har vi ju hört denna historian, eller hur? hur pojken ropar till fårherden "vargen kommer!!!" sådär 10 ggr på skoj, vargen kommer och 11 gången ropar pojken "vargen kommer! vargen kommer!!" - mycket riktigt vargen kommer men ingen reagerar, folk tror återigen att det är bara är ett skämt. lite så fungerar det också när man ringer hem till någon sent och tidigt på morgonen.. vi lägger oss runt 22-23 på kvällarna och somnar ganska direkt, Johan kan sova genom allt, precis allt. Jag däremot vaknar bara det blåser lite så när folk ringer till oss på kvällen vaknar jag och tror att det är något som hänt, svarar och det visar sig att man vill "småprata" Så blir jag sur.. detta händer inte en gång i veckan utan VARJE dag.. då detta hänt var dag i flera månader har jag nu slutat svara för "det är endå nån som bara vill småprata" men har ni tänkt på att det kanske är allvar nån gång? olyckan kanske är framme? och så svarar inte vi för "dem vill bara småprata"

eller att vi faktiskt har ett liv, tider att sköta och att vi nån gång vill sova på natten? Hur blir det om vi skaffar barn och ni ringer mitt i natten, seriöst jag lovar att har ni ALDRIG fått skäll då så kmr ni få det.. GE FAAN I ATT RINGA EFTER 21 och före 10 på morgon!!!! tack!


vi vill inte svara och prata i telefon direkt när vi gått upp, vi vill va uppe nån timma först!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback