Uppdatering om Sandie! :D

Har liiiite uppdatering om världens finaste diamant ! :D tihi! :D i alla fall hon är superduktig hos Emma & André :) Sköter sig som hon ska och börjat sova i sängen hos dem *tjoho* tecken på att hon trivs och gillar dem! :D Hon och Penny ska tydligen leka endel också :D  Är superfin och går fot i kopplet vilket jag va orolig hon skulle tappa då hon går LÖS överallt i princip, sällan jag har henne kopplad, hon går ju lika bra fot oavsett för mig :P 

Men ja värmer i lilla mattehjärtat att hon sköter sig så bra! :D haha mer jag som är ängslig än vad min lilla plutt är! Men heter man Emelie & är hundägare så gör man :P
 
Bjuder på några bilder som Emma fotat (som jag hederligt och med gott samvete snor för att jag får MUWHHAA) 
 
 
Söt kompisarna! :D
 
 
Säger bara EN sak - är så stolt över min lilla plutt, älskar henne mer än något annat och är så glad att 
världens bästa hundvakt vill passa henne och TRIVS så bra med henne :D 
 
Glöm inte läsa Emmas blogg - http://thegoldenpenny.wordpress.com/ där ni får hennes uppfattning om Sandie och även följa hennes fina vovve :D 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback