Storstäd !

Har idag vart otroligt hängig, bannemej om jag ska bli sjuk nu - får inte ske!!! >.< ska dricka örtthe tills jag dör O.o i alla fall, har storstädat idag, heeela huset, packat upp fler saker från alingsås och nu börjar det se bra ut faktiskt :D sorterat och gått igenom, jag & Saga gjorde också en ny kampleksak att belöna med vid lydnads träning osv, dem behövs ;) hade endå en gardin som Benji så snällt slaktat åt mig :))))) 
 
Hundarna har vart, precis som mig idag - sega och trötta ;) så dem har fått ta det lugnt, Saga invigde nya leksaken sen har dem bara sovit x'D och varit ute och hittat på jävelskap såklart, vi tar det lugnt idag, ibland måste man göra det också! :) 
 


Håller med dig!

2013-03-16 // 08:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback