Sandie 9 Mars

Sandie löper just nu, vilket betyder att hon är grinig, självständig och har starka åsikter - jag gör med andra ord inget med henne för det är inget hon vill endå, hon vill bara traska runt, grina och sura, leka lite ibland, gosa och sova i knät och tugga på mumsiga tuggben ;) mitt motto är alltid att hundens vilja och motivation avgör vad man ska göra med hunden - och just därför tränas inte Sandie speciellt nu, hon är med på det hon vill vara med på :) 
 
Blir promenader såklart, och så ville hon vara med och springa upp och nerför slänten, söka godis och göra lite trickträning :) Även Sandie behöver landa lite nu i det där med att Saga kommit in i flocken och så behöver hon se att hon inte blir av med sin älskade älskade matte vilket hon alltid är rädd för ;) Tur att matte har TVÅ händer - helt otroligt enligt hundarna själv ;)
 
 Bild på min lilla Sorkis före hon blev klippt ;) 


Hittade in på din blogg då jag kollade runt lite och fastnade verkligen för dina bilder och texterna är bra tycker jag ;)

Svar: åh tack snälla :D värmer att höra! :D hoppas du kommer tillbaka också då ;)
aktivhund.blogg.se

2013-03-10 // 12:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback