På "Semester"

Just nu är Sandie på "semester", hon åkte igårkväll - jobbigt men det är det bästa för henne just nu. Turligt nog är jag inte hundlös endå ;) Är nämligen så att hon börjat nå slutlöpet och Benji fick nån knäpp och blev TOKIG, ylar, skäller, piper, jagar henne överallt, är hon inlåst i ett rum så hjälper inte det, han kan ju öppna dörrar... Sandie fick aldrig äta, dricka eller sova, jag fick ingen sömn, Johan fick ingen sömn Benji varken åt eller drack eller sov... 
Så BÄSTA Emma http://thegoldenpenny.wordpress.com/ har Sandie hemma hos sig ett tag hos sin golden Penny och sin katt :) Där får Sandie det superbra :D hon har ju träffat dem båda förut och gillar både Emma & Penny :) Emma är dessutom sjukt duktig med hundar så litar på henne! :) 
 
Sandie kommer väll hem om kanske 2 veckor igen eventuellt, när slutlöpet är över helt enkelt =) Jobbigt att va åtskild det bästa jag har MEN samtidigt så är det nyttigt, jag måste kunna va ifrån henne och hon mig, hon måste kunna jobba med andra och dessutom är det bra att se vilka hundvakter det skulle funka hos framöver ifall man behöver ha ett tag! :) 
 
 
Bilden är tagen av Emma igår när dem anlände hem och Sandie hade inspekterat och gjort sig hemmastad i soffan! :) 
 
jag har flitig kontakt med Emma och får uppdatering hela tiden *höhö ängslig om min bebis!* och kommer hålla er uppdaterade också! :D 


Fina du! Tack för förtroendet och du gjorde rätt för hela familjen :) dessa veckor kommer vara över innan du ens vet om det ^^ puss!

Svar: Jo man får se det bästa för flocken! :D Går inte vara egoistisk när man har med djur att göra! :D och som sagt, ett bättre ställe kan hon inte komma till! :D Puss!
aktivhund.blogg.se

2013-03-19 // 13:30:31
» linda

åå gud vilken söt hund! Jätte fin blogg! läs gärna min och min kompis blogg www.elviralinda.blogg.se

Svar: tack snälla =)
aktivhund.blogg.se

2013-03-19 // 13:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback