mobil blogg

ligger i ett bad nu, massa saker jag vill blogga om.. men inte från mobilen Jobbigt och rörigt då! mitt paket från animal ska i alla fall blivit skickat imorse = jag bör ha det imorgon! :D hoppas bara det kmr när jag är hemma.. ska med Linda en stund imorgon ;D hm jo Ang. styrelsen i Hsris Skaraborg börjar platserna ta slut :) finns 1 ev.2 kvar som måste fyllas upp! :> så ansök ansök och ansök!!! :D hitills är vi 3 tjejer (och en kille som hjälper på distans!!!) men en kille i föreningen hade varit UNDERBART!!!! Självfallet lika bra med en tjej, sålänge du har det som krävs är du välkommen! :D för er som inte vill va i styrelsen kan ni lätt bli medlemmar 50:-/året så hänger ni lätt med i allt! :D och självfallet kan ni som medlemmar tycka till! :) så fort styrelseplatserna är tagna har vi vårat första möte, presenterar och lär känna varandra och lägger upp en plan!

överlag har jag inte mkt annat att säga men endå massor...! xD snart är det helg och då får vi hit vänner *underbart* imorgon händer mkt och öhm ja nu är det sängen för mig (efter badet såklart!) juste! imorgon kommer långa inlägg om hundarna! ;D lite tillbaka blickar med benji, sandie osv!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback