Lydnad & Agility

Saga fick idag köra lite lydnad, vi tränade på fotgåendet och sitta ner såfort jag stannar, självfallet finns det mycket att finlira om man vill ut och tävla, en närmare positon, rakare och en djupare kontakt - men jag tävlar inte så jag finlirar inte så supermycket! :) Jag fokuserar bara på att ha roligt med hundarna och stimulera dem på BÄSTA vis med bra variation! :) 
 
Så Fotgående och sittande helt enkelt - sedan körde vi lite agility hon med, oj oj oj vad roligt att skutta tyckte Saga  ;) Roligast kanske va belöningen trots allt.. dragkamp med kongen ;) 
 
Jag tränade Saga i kanske 25 minuter sammanlagt sen tog min lillasyster över och körde i ytterliggare kanske 20 minuter? :) Sedan avbröt jag och tog ut henne på ängen och fotade i solen, både motsol och medsol! :) Lägger nog upp lite bilder imorgon eller något.. :)
 
Saga & Moa hade riktigt roligt ihop i alla fall :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback