Gooood Mooooorgoooon! :D

God morgon på er glada små människor.. Själv sitter jag här som en zombi.. somnade typ 5 imorse, strax före 8 ringer mamma "När skulle vi hämta er" SNÄLLA MAMMA RING DAGEN FÖRE! >.< Aja vi kom överens om att dem skulle komma mer på eftermiddagen och hämta Johan... Yes Yes jag lägger mig igen och försöker somna om, vaknar av att hundarna står och råmorrar och skäller vid dörren - kollar mobilen "Jonas är påväg nu!" happ, öppnar dörren och där står Johan.. klockan är 10:20 på förmiddagen.. TACK mamma.. TACK! :P 
 
 
Aja nu ska jag käka frukost, landa lite och försöka vakna.. sedan upp och möta Linda och sen ska vi ut och fooota :D 
 
Voffar från igår!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback