Emelie Style !

Jag har kanske en stil, som inte riktigt alla håller med om, men turligt nog matchar min inrednings stil in med Johans =) Jag älskar att matcha eleganta "moderna" saker ihop med charmigare hemmagjorda saker (sånt mina syskon gjort t.ex) ihop med lite "lantligare" färger, såhär blev resultatet på min mix i hallen som jag är RUSKIGT nöjd med! :) SÅ JAG! <3
 
 
Klädhängaren har min lillasyster gjort, (agerar numera som smyckeshängare) ett armband + asken med ett halsband i står på skänken ihop med en blomma samt 2 ljusstakar. En elegant, gammal FIN spegel från Johans mormor hänger över och brevid min bruna skinväska. Enkelt, stilrent och riktigt snyggt! :D och såklart - äkta Emelie style ;) 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback