Dirigerings pass 2

WOW! Vilken hund! Vilken talang WOOOW :D haha hon är GRYM! :D för varje arbetspass växer hon något otroligt, vi får bättre kontakt och jag bara älskar hennes förmåga att förstå och kommunicera! :D  
 
Vet inte hur jag ska förklara egentligen så går bara vidare till passet istället, eftersom det va KALLT ute och snöade och va ruggigt så fick hon på sig sitt täcke OCH klövjeväskan över (y) Sedan gick vi ut, började värma upp med lite lydnad.. haha... jo tjena! Dödare omotiverad hund får man leta efter... knäna drogs i backen typ, blicken flackade upp och ner upp och ner osv osv, hela hunden skrek "JAG TYCKER DETTA SUGER BARA SÅ DU VET!" xD köra lite sitt och stanna, fotgående och lite basic innan jag skickade upp henne på tomten och hämta "dummyn" - WROOOOOOOOOOOOOOOOOOOM så va samma glada, arbetsvilliga Saga tillbaka :D sedan körde vi lite lätt dirigering och apportering i skogen :D Kunde skicka henne längre distanser idag :D WOW så otorligt imponerad, skulle egentligen ha filmat passet! :D Men Johan pratade om att hjälpa mig filma imorgon :) 
 
Efter att ha kört en stund, kanske 30 minuter i skogen? så fick hon bära sin dummy upp till brevlådan och tillbaka :) Sedan gick vi in i värmen igen, och hon myste och lekte lite till med Johans mormor och morfar! :) 
 
Bild från förra och första passet med dirigering :) Ska fota var gång men idag orkade jag inte x*D HAHA! Hade termobyxer, tjock jacka, en stickad mössa som får mig se ut som en svamp? x'D och vantar! :D för -4 grader........ x*D 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback