Busig dag!

Idag har varit en lugn dag (igen! :D) min lillebror vart på besök och Saga är lite halvt rädd för han, vet inte vad det är men jag fattade det som att hon haft dåliga erfarenheter av barn, aja min ena lillasyster ÄLSKAR hon men just min bror är hon väldigt osäker på, kan vara det att han är lite osäker han också. Men det funkar bra! Hon ska hela tiden ha ett öga på mig, så han inte skadar mig? Samt ha koll på han, morrar om hon blir osäker över min eller sin säkerhet och där går jag in och tar över "faran", Ute däremot så leker dem och efter att ha lekt en stund ute är det inte hellre några större problem inne. Hon gör ABSOLUT INGETING och jag tror detta lägger sig inom väldigt kort också, bara hon får träffa han och se att det inte är någon fara helt enkelt. 
 
Ute har hundarna busat runt som galningar med min bror, kastat pinnar, boll, haft dragkamp med däcket (hittade ett nytt rep ;D) och jag har staplat ved, vårstädat gården från pinnar, hundsaker, hundbajs och Saga fick för sig att vi hade VÄRLDENS ROLIGASTE lek - "mamma kastar ut pinnar i skogen JAG HÄMTAR!" nej saga.. pinnarna SKA vara där... ;D svårt att förstå svårt att förstå.. hur kan älskade pinnar höra hemma i en skog? 
 
krattat ordning på lannet också, och städat inne, bärt ved, tvättat blaha blaha massa tråkiga saker, nu ska jag nörda sims och va onåbar ett tag ;D kramhej!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback