Apportering & Dirigering

Filmade även apportering & Dirigeringen idag, vet inte riktigt vad jag ska tycka om Sagas insats :P Visst är hon duktig och ambitiös men idag va hon ÖVERTAGGAD minst sagt! Så taggad att det inte gick att samla sig och ta dirigeringar, stoppkommandon osv utan bara MÅÅÅÅSTEEE HÄMTAA DEN TILLL MAAAMMAAA! x*D så söt är hon <3 Kan ju inte skälla på henne när hon endå gör rätt, gör det med glädje och med sådan energi! JAG vill ha den energin, JAG vill ha den glädjen, JAG vill ju att hon hämtar föremålet så jag bara tog emot den, tackade henne och gjorde om! :)  
 
Hon va som sagt duktig och gjorde rätt flera gåner även fast hon mestadels va så otorligt ivrig och på att det kom lite sent ibland! Jag valde att ta med i filmen när hon missar mina dirigeringar och kommandon men även när hon gör rätt även fast hon kan göra det bättre. Jag valde därför att ta med material jag lätt skulle kunnat byta ut av det andra 15 minuters materialet MEN jag valde att ta med detta för att visa att det inte alltid flyter på perfekt utan att det blir fel :) 
 
Viktigt att ha med i tanken är att vi ÄR nybörjare, vi GÖR fel och det är SÅ vi lär oss, MEN det VIKTIGASTE är att VI HAR KUL! :D 
 
 
 
 
Som sagt.. en del som behöver finliras (ganska mycket)  men vi kommer dit :D vi är ju bara nybörjare som försöker ha roligt i skogen på hemmaplan och samtidigt få lite hjärngymnastik :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback