Veterinären!

Har precis tagit en promenad till veterinären i sällskap med Sandie & Grannen och fått förfrusna händer :)) Aja jag hade missat att katterna haft öronskabb totalt men nu är medecin utlöst och katterna ska påbörja behandling =) Sandie fick en rejäl promenad likväl jag :P Även fixat priserna vad det kommer kosta med olika ingrepp vi måste göra, Benji ska kastreras = 2500:- Katterna ska steriliseras = 900:-/st och sedan ska ju Clasieys kattungar besiktigas, vaccineras och chippmärkas = 550 :-/st :P hejdå pengar jag inte ens hinner se ;)
 
Well Well nu ska jag tina upp mig själv med lite varm oboy tror jag, skriva nota och göra annat pyssel :) 
 
 
Snookie står för bilden =)
 


Bra att ni tar ansvar för djuren iallafall :)

Svar: tack och vi försöker åtminstone göra så gott vi kan :) skaffar man djur får man ett ansvar, inte mer med det.
aktivhund.blogg.se

2013-01-18 // 15:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback