Still @ Home

japp, fortfarande hemma från jobbet - detta funkar ju inte >.< Aja i alla fall, idag ska vi hämta hem råttorna - hoppas innerligt vi hittar hem åt dem ganska snart! Mamma skulle höra sig för och några här har ju redan visat intresse - KUL! :) WellWell, först nu ska jag smita ner och tvätta - kan va bra att få det gjort, sedan ut och rasta vovvarna litegrann.. tråkigt väder ute hade så otroligt gärna fotat läckra bilder i snön ju!!! 

Hmm... jag har samtal jag MÅSTE ringa idag med, får bara inte glömma det.. heheh glömt det tillräckligt och det bådar inte gott... >.< hmm... va något mer jag skulle säga, detta inlägg börjar bli meningslöst HAHA! 

nej men vi höres av om en liten stund, uppdaterar sen om gerbilerna är tama eller inte! :) Se Ya Later! 
 
 
JUSTE! Det va ju det jag skulle säga - jag börjar bli less på att aldrig få sova ordentligt.. somnade runt 7 halvt 8 imorse.. otroligt irriterande får jag lov att säga.... varför kan jag inte få somna i tid som normalt folk? Nej nu måste jag kila.. kram!


» Flora

Oj vad söta, haha. :D

Svar: tack! :)
aktivhund.blogg.se

2013-01-17 // 17:56:08

kollat igenom första sidan på din blogg nu och måste säga att det är sjukt fina bilder du fotar! Vill också vara så duktig! Sjukt duktig är du! Älskar alla bilder på djuren i snön! Finaste som finns de ju, djur i snö! Bara man får till dom där rätta tillfällena så blir det super bra och du lyckas! Super duktig! :)

Svar: oh tack så otroligt mycket <3 värmer att höra!! :)
aktivhund.blogg.se

2013-01-21 // 23:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback