Förlåt

ber om ursäkt att bloggen inte uppdaterades något alls igår i princip, åkte på morgonen och kom hem på kvällen, vart? jo till sandies uppfödare! :D fotade 2 av hennes hästar och deras ena hund, kommer lite bilder sen ikväll tänkte jag. Men nu ska jag vara tråkig igen och baka och städa här - sedan måste jag jobba på med lägret! 
 
kram sålänge!
 
Bjuder på ett smakprov från igår ;)


Shit va coolt det är med när hästar kan konster! Hatten av för de som lär sina hästar det, kämpade med min häst en del men jag lyckades aldrig riktigt. Som sagt, hatten av! SKITSNYGGT!! <3

Svar: jaa väldigt snyggt vissa tricks =) sålänge man lär rätt häst rätt tricks så är det väldigt imponerande :)
aktivhund.blogg.se

2013-01-20 // 17:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback