Vad händer med människorna?!

Jag blir bara galen, riktigt förbannad - jag som varit mobbad, kränkt och verkligen illa behandlad på MÅNGA sätt i MÅNGA år blir GALEN när jag ser folk mobba andra, jag går emellan direkt, det är INTE okej, håll dina elaka taskiga spydiga kommentarer för dig själv helt enkelt. 
 
MEN när jag sitter på en mötesplats, som är STOR med MÅNGA medlemmar i VARIERANDE ålder, alltifrån 7 år upp till över 35 år gamla medlemmar så blir jag SUR - allvarligt talat , FÖRBANNAD när jag ser att CREW - medlemmar som är över 20 år gamla, som ska vara ett GOTT föredömme, stoppa mobbning, kränkande beteende och helt enkelt bete sig BRA och vara lite ordningsvakter - att det är DEM som går in och MOBBAR och KRÄNKER medlemmar på denna sajt, det är verkligen INTE okej! 
 
98% av ALLA medlemmar, i ALLA åldrar kommer hem från skolan/jobbet där dem har det jobbigt med mobbning, kränkning, stress och panik, hemma är det bråk och jävelskap och på sin förening kanske man är utstött - man FLYR till denna sajt för att komma undan, man FLYR hit för att sluta vara mobboffret, det svarta fåret, den fula ankungen.. man FLYR från verkligheten vilket är ILLA nog in i en DRÖM, en FANTASIVÄRLD där man blir ÄNNU mera mobbad, kränkt och illa behandlad av CREW som ska hålla samman sajten för att man gillar en viss typ av musik, en slags tröja, en viss maträtt eller för att man är blind eller döv eller att man inte fotar/redigerar lika bra som crewen i sig kanske gör - THIS PISS ME OFF! 

Allvarligt talat SKÄRPNING folket, har du ELAKA åsikter HÅLL DEM FÖR DIG SJÄLV, ska du ge kritik så ge det på ett KONSTRUKTIVT och MOGET och TREVLIGT sätt ! :) 

KOM IHÅG DET ÄR VI ÄLDRE SOM SKA VÄGLEDA DEM YNGRE! 
 
 
Så när ni sitter på¨nätet, uppför er väl, va en förebild, håll taskiga saker för er själva och tänk på en sak - det du säger idag kan vara orsaken till någons självmord imorgon. 
 
Lyssa på denna låt och inse ALLVARET med mobbning för detta är INTE okej!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback