NY kategori - Träningarna

I denna kategori kommer man kunna läsa om träningar jag haft med ANDRAS hundar samt även hästar faktiskt, får se vilken skala det blir på, kanske mestadels bara blir nån gång då och då men jag blir som sagt tillfrågad ibland att hjälpa folk med deras hundar och ibland även hästar så då kan jag ha en egen kategori för detta, så skulle du vara intresserad av att ha min hjälp är det bara kolla under denna kategori - där ska ni förhoppningsvis hitta alla svar ;) 
 
I alla fall det jag hjälper till med är folk som har såkallade "problemhundar" hundar som drar i koppel, gör utfall mot andra hundar eller att du bara inte når ut i din kommunikation till hundarna - självfallet finns det många fler problem som jag också hjälper med men detta är dem vanligaste. 

Är det häst du har och behöver hjälp med är det utbildning och tillridning jag gör, har möjlighet att hyra in hästar i ett stall - NYBYGGT och superfint stall precis brevid där jag bor med MÅNGA timmars utevistelse i fina hagar! :) Hästarna kommer också jobbas mycket från grund osv. Kan även tänka mig hålla lektioner för dig för att visa dig fram till bättre kommunikation med hästen. 
 
Har du frågor, funderingar eller är intresserad? Kontakta mig på [email protected] men INNAN det så tänk på OM du är intresserad av träning att få med följande i mailet : 

* Ålder, ras, kön (kastrerad/Okastrad) 
* Problemet - Beskriv ditt problem NOGGRANT, ju grundligare förklaring (gärna med film som visar) ju bättre kan jag hjälpa dig! Vissa fall bedömmer jag även att jag inte kan hjälpa mer än några få råd och hänvisning vidare till någon annan mer inriktad, detta är inte ofta men i vissa fall. 
* Vad DU har gjort för att LÄSA problemet, hur har du jobbat med det, hur har du mött det och vad har du gjort helt enkelt - så jag lättare kan få ett bättre helhetsbild. 
* Hur uppkom problemet? 

Tänk också på att jag finns i västra götaland - Lidköping och ska jag åka till annan kommun kräver jag reseersättning. 

För hundträningar och ridlektioner tar jag 150:-/gången och du slutar vi först när det går som bäst och alla känns nöjda. Hundtränings kunderna får även ett träningshäfte med sig hem med övningar att jobba vidare på! :) (skräddarsytt för just DIG och DIN hund!) 
 
För frågor och mer information - [email protected]
 

Hundar i balans är lyckliga hundar - vissa behöver en starkare vägledning än andra 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback