Falskhet

Världen är full av falska människor, jag kan rabbla upp hur många som helst, folk som är falska av okunskap, folk som föddes falska, folk som är falska bara för att jävlas, folk som med mening verkligen vill såra folk - sen har vi ju sånna, sånna som dig. Fulla av otacksamhet, falskhet och bara egoism. Blir så fruktansvärt besviken och arg - hur jävla svårt är det att kläcka ur sig ett förbaskat "Tack!" och hur förbaskat svårt är det - att efter så stark vänska i så många år, att ge faan i att vända ryggen till för en partners skull? Jag är så fruktansvärt besviken och arg - jag ger dig världen men får ryggen.. Tack.. Tack så otroligt mycket. 

Egentligen skulle jag vilja göra samma sak, vända ryggen till och bara ingonera - inte hålla mina ord och bara strunta i vad som är sagt, för om du kan så kan ju jag - right? Fast jag är inte lika låg som dig, tyvärr. Jag håller mitt ord och visar dig - visar dig hur man borde göra, hur en vuxen person gör - nån dag hoppas jag du vaknar upp och inser, vilket situation du har satt dig i, vad du egentligen har förlorat för jag är inte den enda som går, så många andra med - en vacker dag kommer du inse, det är ett löfte som jag ger. 
 
 
Det är inte för mycket begärt - ett litet ord, tar inte ens en sekund att säga... ett litet.. tack


Kram<3

Svar: <3
aktivhund.blogg.se

2013-02-16 // 11:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback