Storm!

Blåser ganska mycket ute nu, tror det kommer blåsa upp till riktigt oväder...:P Tänt en mysig brasa i kamin, rastat hundar släppt ut och in katterna (joooobbigt att va ute i storm ju!) bakat en drömtårta och handlat i affären! :D Nu ska jag mysa ner mig (okej jag har redan myst ner mig) i soffan med hundarna :) Datan står i knät men ska ställas undan och sen ska jag se på tv och äta mumsiga nudlar <3 
 
Ska laga mat sen med.. hmm.. Shepards pie blir det idag - MUUUMS! :D Imorgon har vi möte med HSRIS så har ni något ni undrar över eller vill att vi ska planera så MEDELA DET GENAST!!!! :D 
 
Bloggar mera sen, och ska fixa filmerna idag med! :D Men först.. nuudlar <3
 
favvobild <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback