sova

ligger i sängen och ska sova ny, varit en lång dag med mycket stoj! vill tacka för era åsikter som ni lagt i kommentarer! har läst igenom alla snabbt från mobilen och svarar på dessa sen från datan när jag godkänner dem :) nu går det runt i huvudet på mig och smärtan bultar i kroppen! sen jag hade lunginflammation så får jag vid minsta förkylning ont i lungan direkt, andfådd och trött, seg och ont i kroppen! men sånt är livet bara att köra på! :) har jobbat mycket ikv och imorgon blir det mer, fast om det är varmt ute tar jag med hundarna och kameran tror jag.. gick bra på mötet och vi började diskutera och fundera en hel del! mer information om det kommer framöver! :) nu blir det sängen här så vi orkar imorgon!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback