Snart möte! :D

På söndag kommer vi i styrelsen träffas för möte, gå igenom föreningens policy osv och lägga upp en årsplanering, långsiktiga mål och bestämma hur och VART vi ska börja! Det ser väldigt ljus ut för oss, Jag & Emma är väldigt dukiga, Sigrid kunde inte vi hade missförstått varandra :) Karin är väldigt duktig och utbildad sedan har jag fått reda på att Jonas är utbildad hundinstruktör inom SKK och jobbat med mögel/fukthundar och vart instruktör på Alingsås BK i minst 7 år! :D Han ska hjälpa oss i föreningen, låna ut sin lokal till föreläsningar och teoritiska kurser, möten osv - SAMT att han kommer hålla kurser och utbilda er som vill vara med på lektionerna och ja massa roligt kommer det bli! :D men nu ska jag va tyst och packa ner mina saker - time to go home :D 
 
På Söndag efter mötet uppdaterar jag er mera :) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback