Lite sömn kanske..?

Ska försöka släppa allting nu.. och försöka få sömn.. Hundarna är nattrastade, katterna har fått mer mat och ren och fin låda och insläppta i tvättstugan/kattsovrummet ;P låter kanske sjukt att låta katterna sova i tvättstugan MEN dem trivs med det, är ju bara där inne några få timmar varje natt =) Dem får vara helt ifred från hundarna, dem har mat och vatten - Snook hittar enkelt till lådan (hon kan fuska annars om dem har hela huset på nätterna) i alla fall, dem har en mjuk och jätteskön säng på golvet, dem har en TJOCk filt liggandes på tvättmaskinen, flera hyllor och en skänk att sova på, Dem har även en leksak där inne såg jag HAH! :) Dagtid rör dem sig fritt i hela huset + ute :) Dem går ut och in som dem själva vill helt enkelt, är det fint väder och varmt ute kommer dem in runt midnatt nån gång ibland senare endå och går ut runt 8 igen =) Vissa dagar, som den som vart idag - ösregn, åska och storm är dem inne hela dagen och relaxar i huset istället :P Snookie va ute 3 timmar under eftermiddagen och Clays va ute 4 timmar under kvällen =) Så dem har det inte alls så hemskt som man kan tro när jag säger att dem sover i tvättstugan HAH! Dessutom gillar dem sova i tvättstugan - dem ligger där inne och sover innan jag ens hinner tänka tanken på ta in dem där :P Och ropar jag "Snook - Clays ska vi sova?" så hör man *MJaaaaoooou* och trippandes in till tvättstugan ;) Så dem trivs allt! :D 
 
nej nu ska jag försöka släppa tankarna över en stund, sova och hoppas på att imorgon få svar på att jag får hem MIN katt!!!! 
 
Blir en dag med mycket hundträning imorgon också - ska nog försöka filma min nya lek med Benji som fått oss att komma nära varandra faktiskt, blivit mycket bättre relation av denna simpla lek! ;) Nyfikna? ;P 
 
Nej sov gott nu ska jag krypa ihop i gubbens famn och sova gott :* 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback