Fotokurser!

Mamma är ju förlovad med en fotograf, dem ska gifta sig nu i maj =) I alla fall Jonas som han heter fotar mycket och håller fotokurser och andra föreläsningar OCH han ser mig som riktigt duktig och lovande inför framtiden och nu när han startar upp EGET kommer jag gå in som "medhjälpare" - "assistent" på hans kurser, föreläsningar och fotojobb - RIKTIGT KUL :D Igår va jag med på 2 stycken, dock avslutningen men va endå trevligt, sitta med likasinnade prata, visa och hjälpa så gott man kan =)  I sommar kommer jag även finnas med på sommarkurser, 3 helger - en i Juni, en i Juli och en i Agusti, där kommer jag visa, svara på frågor, ge tips och hjälpa till när du som medverkande har en idé man måste vara två till för att få igenom =) 
 
 
Jag hoppas att vi ses på kurserna och får riktigt roligt tillsammans, utbyter tips och idéer för som ni ser på bilden över är inte jag heller fullt fullärd - vilket man faktiskt aldrig blir heller, byter man kamera är det 10 steg tillbaka direkt, samma när jag fotar med teleobjektivet och inte fotat på en evighet.. det funkar bara inte! Att fota Benji t.ex är mycket mer annorlunda än att fota Saga - att fota Sandie är också annorlunda just pga hennes päls och färgövergångar. Alla har dåliga och alla har bra fotodagar, så hur gammal man än är, hur länge man än har fotat så ska man aldrig sluta öva och träna och ta in för nylärande :)  
 
Så jag hoppas vi ses på fotokurserna i sommar! :D för anmälan och datum så läs på http://www.jl-assistans.se/ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback