Åsikter om Magnussons

Bytte ju foder för ett tags sen till Magnussons.. vet inte riktigt vad jag tycker om det, tikarna funkar bra på det - lagom avföring, fin päls, bra hull och äter lagom - Benji däremot har fin päls, bra hull igen (gått upp det han gick ner i löpstressen) MEN nackdelen är att han äter - äter och äter, min fråga är om fodret inte mättar eller är fodret extra gott? Hört att dem behöver lite extra av detta fodret men med lite extra menas det inte det 3 dubbla... O.o Han bajsar 4-6 ggr om dagen också O.o stora höger, i å försig inte alls konstigt med tanke på mängden mat HAHA! så tror mest att han äter och äter och ÄTER bara för att fodret är gott, gått ifrån lite det där med fri tillgång och ser till att alla 3 äter på morgon och kväll istället.. GHA hatar det.. vill ha fri tillgång </3 men men detta foder är helt klart bestämt att det INTE kommer användas längre pga Benji - det funkar helt enkelt inte och jag och min sambo är inte alls nöjda om sanningen ska fram, kan inte riktigt säga vad det är men känns bara inte som rätt foder för oss. Dessutom har Benji börjat fisa sjukligt mycket - och HEMSKT.. stinker om han! Saga har alltid fisit en del och även hon fiser värre, tror faktiskt att även Sandie ligger och äckelfiser ibland! Svårt att säga då dem alltid ligger samlade med varandra.. HAHA ;) 
 
 
Magnussons funkar helt enkelt inte hos oss men verkar överlag vara ett bra foder som håller hundarna i fin form och bra och superfin päls, tikarna klarar det jättebra men inte Benji. Därför fortsätter vi vårat fodersökande och forskande! 


Magnussons äter båda mina hundar. Funkar perfekt! :D

Svar: härligt ! :) ja verkar va bra foder överlag, tikarna går ju superbra på det ! :) bara hannen som inte alls är så jättebra på det x'D
aktivhund.blogg.se

2013-04-15 // 13:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback