Alvin!

Alvin är den lilla av dem, kritvit med blåa ögon och blåa pigmet i pälsen runt ena ögat, lite som en cirkel faktiskt. Runt andra ögat är det bara nån liten blå fläck! Han är faktiskt dem som varit mest frammåt, studsat runt, gjort glädjesprång, varit mest social och gosig mot mig nu under kvällen. Tror Alvin är den jag kommer att komma närmast helt klart! En underbar liten Lejonhuvad herre som förhoppningsvis kommer stormtrivas (vilket han redan verkar göra) i livet här hos oss och som vi kommer ha mycket kul med :) Alvin är också den enda som hitills varit uppe i Johans famn! :) 
 
Kolla in sötnosen <3 (och jag vet att bilden suger men ville inte krångla för mkt med dem första kvällen heller! bättre bilder kommer jag lovar ;D)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback