Mys framför brasan!

Idag har verkligen varit en REN vilodag - hundarna har bara fått vara på tomten faktiskt, Saga visar att hon är riktigt trött, har träningsvärk och jag är både trött och har träningsvärk själv HAHA ;) Nej men ut och kissa och sedan går dem in och lägger sig igen, vilket visar att dem faktiskt inte vill! Saga har sovit hela dagen framför brasan, antingen på golvet så nära som möjligt eller i täcket - eller så har hon sovit nerkurad i soffan precis framför brasan under en filt som en liten boll - min värmeälskande lilla plutt! 

Dessutom tog vi en ganska rejäl sovmorgon, sov igen allt det där vi missade natten till igår.. vaknade strax efter TVÅ på eftermiddagen... OJSAN! (A) haha! ;D aja hundarna klagade inte heller så.. vaknar ju direkt om dem väcker mig. 
 
Skönt att sova ut och snart blir det sängen igen ;D 
 
Imorgon får vi fint besök av min lillebror, Johan ska iväg med mammas kille och fixa lite =) 
 
 
Man VET att hundarna är trötta när dem ligger ner och leker i 30 minuter.. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback