Fundersam!

Ja lite fundersam är jag allt, på mitt Instagram konto brukar jag ha ungefär 2 - 3 nya följare/dagen, inatt har jag fått 11 stycken!!! O.o + flera under gårddagen samt under dagen idag bara, helt otroligt :O Undra varför.... :P Aja bara tacka och ta emot och se MEEEGAAAA glad ut ;) 
 
Nej men seriöst, det är verkligen superkul att ha så många följare och att många är från andra länder också :) KUL! :D Välkomna hit ;D 
 
Bloggen då? Ja den växer också mer och mer för vad dag, också väldigt kul =) 
 
Något annat som växer är snön ute... *SUCK* snöar så tätt nu att man knappt ser nånstans.... SUCK! Aja jag ska slänga in mer i kamin, täcka på saga, ta på mig själv mössa, vantar, jacka, termosar... ja rubbet sedan är det bara ut i snön och träna (om frusna Saga ens tänker tanken på göra arbete när det är kyligt är ju frågan då HAHA) :D 

Johans mormor & morfar kommer idag med! trevligt :D Gillar dem verkligen, så trevliga, goa och sociala. Dem går verkligen att prata med om ALLT! :D Hjälpsamma också och kan även påpeka vad vi gör fel OCH på ett snyggt säga visa oss HUR VI ska göra! :D UNDERBART! :D
 
Nej nu ska jag sätta igång här, juste.. vart på AF med och fått jobb jag måste söka, så bara söka på! :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback