Smörgåstårta!

Sådär, 00:03 - vart hemma i sådär.. 5 minuter kanske? ;) åkte iväg i eftermiddags med Maria och hennes pudel Jesper, träning på västerby med Sandie! :D Väl hemma gjorde jag lite mysig stämning med tända ljus osv och sambon hade maten nästan helt färdig när jag kom hem - MUUUMS lasagne! =) Efter lasagnen drog vi raka vägen upp till grannen, där satt vi väll i 2 timmar ungefär, kanske 3 ? och åt smörgåstårta, pratade och hade trevligt =) 
 
Nu ska jag se tv, vila hjärnan lite och bara varva ner, förbereda mig och arbete mer inom föreningen nu med förberedelser för lägret osv..! Försöka få klart allt - men först måste hjärnan vara mindre rörig ! :) 
 
Blondie <3 R.I.P 
 
Baltaz - R.I.P <3 
 
På bilderna ser ni 2 av mina gamla katter - enda katterna som någonsin har betytt något för mig egentligen.. Blondie & Baltaz - kullsyskon par, olika men endå så lika.. mitt allt som båda har lämnat mig tyvärr. 
Ville bara visa med mig av dem finaste kissarna som någonsin gått på denna jord.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback