godmorgon

morgon på er, jag sitter nu i bilen påväg till Lägenheten för att hämta lite mer saker, känner mig produciv idag! :> redan huggt ved och tändstickor till kamin, rastar hundarna, ätit frukost och släppt ut katterna (!!!!!) och då är klockan bara 10 ;) sambon har startat diskmaskinen och tänt i kaminen :> nu är han kvar hemma och ska pyssla iordning lite :)


glada katter får vara ute ;)


http://pownieskvaller.webrider.se/saker-vi-har-snokat-i/personen-bakom-gangsterponnyn/

Såg detta och tyckte inte det kändes som du om det inte är du tycker jag du ska säga ifrån :)

Svar: hahaha åh herre jisses.. det där är absolut INTE jag... HAHHAHA åhh dagens skratt.. tack för att du sa till och ja säg gärna ifrån, jag är i hundvärlden 98% mer än hästvärlden... HAHAHAH åh folk...
aktivhund.blogg.se

2013-02-21 // 19:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback