Äntligen <3

Nu är bilddagboken ÄNTLIGEN raderad - så fruktansvärt skönt, ett leende sprider sig över mina läppar, en tung sten släpper och jag kan nu fokusera på bloggen, föreningen och så mycket mycket annat! DV har jag helt enkelt växt ifrån nu, orkar inte och alla hundratals bevakare får hänga med hit och duger inte det så fine inte mitt problem riktigt :) Nu ska jag pyssla med bilder några timmar till, sen sängen imorgon är det upp tidigt och full fart igen! :) 
 
 
 
Hejdå Dv - Hejdå puckon på hela internet världen - Hejdå meningslösa beroenden <3 


» Sofia

Fin blogg :)
Kika gärna in i min blogg och kanske lämna en liten kommentar efter dig :)

Svar: tack.
aktivhund.blogg.se

2013-02-02 // 22:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback