Angående hundlägret

Angående hundlägret jag försöker planera så har jag boktstavligen talat kört fast.. HAH! jag har massor att göra vid sidan av som faktiskt, helt ärligt talat kommer först. Jag har kört fast med BK och rubbet, min BK vägrar höra av sig till mig med svar på mina frågor om instruktörer osv så imorgon när jag troligen åker bort till Västerby igen ska jag höra med Helen om hon kan ställa upp, vad det kostar osv också! Måste maila och söka bidrag från kommunerna också - lättare sagt än gjort ibland då dem är svåra att nå ;) 
 
Aja nu vet ni i alla fall hur det ligger till - ska driva igång mig själv så gott jag kan nu så jag kommer nånvart med detta lägret! kanske får dra ner på lägret i värsta fall så det blir varierat och alla blir ihopslagna men än är inte slaget vunnet! 
 
 
Ska börja planera in och fundera  på MINDRE aktiviteter också - men först ska jag bli av med några att göra saker på min personliga lista först ;) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback