trött..

Johan ska till läkarna idag, vaknade därav av hans alarm nu 06:00... det sura är att hade jag sovit bra inatt hade det varit lugnt men när man somnar strax efter 05 och vaknar inte ens en timme senare.. nja.. dessutom när hans alarm låter som ett brandlarm på högsta nivå så man vaknar med panik att man ska brinna inne och inser sen att det är Johans alarm... yippie (y konstiga är att HAN kan sova genom allt.. vill med va sån.. kan faan inte sova genom något.. pratar han i sömnen = jag vaknar.. och tro mig han pratar i sömnen en hel del... :<

vissa nätter däremot när min kropp är så trött och helt slut, jag får 40 graders feber och sover nästan ett helt dygn om inte mer ibland - då sover jag genom ALLT! Detta sker dock 4-5 ggr/året som jag får sova ordentligt annars är det 2 timmars sömn/natt som gäller.. lite jobbigt men så är det..

nu ska jag försöka sova några timmar till.. ska ut med Emmely och hennes hundar sen ihop med mina.. samt att jag ska rida Alladin innan mamma kmr klockan 14:00 :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback