Sid Vicious 14 Maj 2013

Idag så red jag ut på Sid själv en sväng - vi red en liten runda förbi kohagen, huset med hästhataren och hans hemska dalmatin och sedan förbi Kurt och vägen förbi gamla IP och Majsan hem ;D Sid va riktigt fin faktiskt, glad och posetiv, frammåt och energisk! :) Han trampade på riktigt bra och lyssnade finfint på mina förhållningar. Vi tog rundan i mycket skritt och galopp - börjar träna mycket övergångar mellan skritt, galopp och halt nu och det funkar sjukt bra! :) Älskar hans galopp helt enkelt :') Hos den där killen som HATAR hästar, han har en dalmatin som dem alltid har lös ute som JAGAR hästarna, idag jagade han och högg efter Sids haser - ägaren då? Jo han stod i trädgården, kollade på mig när jag ryter ifrån till han och bara går därifrån? Lockar inte på hunden eller något.. så jävla irriterande! Tur inget hände helt klart.. 
 
På vägen hem när jag ville trava Sid lång och låg blev han förbannad, han ville galoppera mera ;) Därav gjorde han något ryck och jag slog upp skadan i handleden igen *suck* men en mysig tur på en mysig häst! :D :* 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback