Alvin & Melvin

Idag fick kaninerna vara ute en stund till i sin hage, den blev färdig häromdagen. Dem va ute tillsammans i den för första gången och min bror satt där ute och lekte med dem. Han har också kommit med förslaget om att göra dem till hoppkaniner, sure inte mig emot lixom. Så efter att jag fixat inne och kaninerna vart ute en stund i hagen så tog jag fram en sele jag hade liggandes och så byggde vi upp ett litet hinder.

Alvin va den som va först ut, han tyckte det va riktigt mysigt och roligt att skutta runt på hela gräsmatten, nosa och kolla runt, tog någre skutt över hindret och for runt igen! Min lillebror tyckte med det va väldigt kul tror jag! :) 
Alvin<3  
 
Sedan va det Melvins tur, han tyckte också det va riktigt roligt. Men han hittade lite roligare saker än att bara skutta runt, han blev bästa kompis med Snookie - dem myste där ihop och hade riktigt trevligt emellanåt :P Sedan skuttade han runt lite grann och hoppade några skutt, sen hittade han ett perfekt chillställe - på Andreas! Andreas satte sig ner och då hoppade Melvin upp i hans knä och började klättra upp mot bröstet på han, när Andreas la sig ner gjorde Melvin samma sak :') Så söta va dem! Sen studsade dem runt ett tag till! :) 
 
Lilla Melvin <3
 
Kaninerna verkar trivas riktigt bra faktiskt :') Kul att se! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback