Alladin FL - Skolskjuts!

Idag skulle Alladin bara ha en kort och lugn tur - så han inte blir stel osv efter gårdagens äventyr - detta slutade med att jag skrittade Alladin upp till Vinningaskolan, där jag satt av och väntade på att min bror slutade skolan, när han sedan kom fick han sitta upp och rida hem ^_^ Mysigt och bra miljöträning för Alladin minsann! :) Flera saker gjorda på samma gång, FIFFIGT! :D 
 
Alladin frustade glatt och tyckte det var superkul, dessutom va han stencool mot lastbilar, bilar, gubbar, tanter, hundar och en hel skola med tjoande och skrikande barn! :D Läskigt va dock brunnlock, skyltar och vägpinnar.. dem kan nog äta upp mig sa Alladin men som endå skulle va en ängel mot Andreas och riskerade sitt liv mot dessa farliga saker som däremot fick bitchiga blickar! ;) 
 
Världens bästa Alladin FL <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback