Sometimes..

Ibland får jag sånna där "Infall" då jag känner mig totalt misslyckad, spelar ingen roll vad folk säger, hur långt jag kommit med hundarna, hur duktig jag är blaha blaha.. sånna här dagar vill jag bara bort, tillbaka till tiden... Helt ärligt talat.. tillbaka till lägenheten i alingsås, sommaren där jag växte så i mig själv.. sjung på kvällarna och träffade så mycket nytt folk, vart är ni nu? Vart är ni så kallade vänner man träffade? Förstår att vissa tappar man kontakten med osv beroende på vad som händer i livet osv, vissa vill man inte, vissa är bara inte äkta.. medans vissa är dem bästa du haft men du har inget annat val... 
 
Men just ibland vill jag tillbaka till sommaren i alingsås och glädjen, utvecklingen och allt som var just DÅ.. Missförstå mig rätt, jag har det super nu, bor i hus, med sambon och våra djur.. jag trivs bra men vissa saker just ibland saknar man, tror ni alla känner samma sak. 
 
Nu blir det äta lite middag, sen middag men sånna dagar får man ha ibland, vet inte vad det är men är så slut i kroppen att det finns inte! O.o är mycket runt mig just nu så måste vara det... =/ Oavsett vad så ska jag stoppa undan datan och bara va nu.. ska bli skönt! 
 
Sov gott på er därr ute så syns vi imorgon!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback