Skönhets bad!

Idag har blivit en ÄNNU lugnare dag för Saga, jag är sjukt trött och orkar inte så mycket.. höh! vi tog en promenad upp till Gunnarssons för att möta Linda, Saga fick rusa lös nästan hela vägen förutom på den asfalterade biten där jag valde att koppla henne för bilar osv. Vi mötte nån gammal farbror med hans vovve som Saga hälsade lite på innan vi traskade vidare =) 
 
Mötte upp Linda, traskade hem, släppte ut Benji BLAHA BLAHA jag & Linda tog med hundarna och gick ut över åkern ner till skogen för att fota lite, blev väll inte suuupermycket fotat men kul hade vi i alla fall. Hundarna fick rusa runt, busa och rejsa som dem själva ville, jag & Hundarna fick posera för några kort som Linda tog på oss *TJOHO* haha! Nej men dem kommer sen när jag fått dem av Linda :D  
 
 
Öhm ja detta ska ju handla om Saga va det ja, Saga busade vääääldiiiigt mycket med Benji, dem hade nån megalång pinne dem höll i varsin ände på och så drag Saga runt han överallt i skogen, över sten och över stockar och rakt in i några träd... HAHA! Saga hittade också en lerbäck (okej Benji visade henne den) och bestämde sig för ett skönhets bad.. rakt ner och skvätte lera.. ÖVERALLT! x'D sedan upp på en gigantisk hög med pinnar för att slakta några och sedan bara rejsa igen ;)
 
Saga idag =)
 
Ja som ni hör har dagen BARA handlat om skoj och bus och lek på deras egna villkor, Saga har fått lite träningsvärk tror jag och är väääldigt trött.. segar ner på inkallningarna, går inte mer än behövligt och sover vääääldiiiigt mycket inne HAHA! <3 lillen <3 Ska massera henne ikväll och låta henne ta det lite lugnt ett tag sedan kör vi igen ;) 
 
 


» Sara

Åååh vilken fin bild på donnan. Hon är så otroligt vacker!

Svar: jag kan inte göra annat än bara hålla med! :)
aktivhund.blogg.se

2013-03-26 // 23:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback