Saga 9 Mars

På morgonen blev det den "vanliga" morgonrundan på kanske 30 minuter? vi kastade boll, lekte och kände lite på inkallningarna :) Gick superbra! :) Sedan när vi ätit frukost och haft dragkamp och lekt lite till (mycket lekande ;)) så gick jag, Johan & Saga till affären, en väntade utanför medans den andra handlade, Saga gick superfint i kopplet -  behövde nån påminnelse men annars superfint, hon fick lov att bära sin boll så att hon hade en "uppgift" och denna bärde hon hela vägen dit och hela vägen hem - utan problem! :) Fina saga! :D  
 
På eftermiddagen väl hemma sen så höll vi på med veden, bärde stora uppsågade bitar som vi ska klyva, upp och ner för slänten bakom huset - Saga följde troget efter mig så klättra fick hon också göra ;) Hon följer mig som en liten svans överallt ;) Sedan så började både Sandie & Saga skälla och vakta, då står Johans mormor där vid dörren =) Hon skämde som alltid bort hundarna, idag blev det nån hemmagjord röra på mos & bröd - MUUUUMS tyckte Saga och bestämde sig för att genast älska henne vääääldigt mycket, när Johans morfar sedan kom in och kastade bollen så blev han också älskad ;) 
 
Vi tar det som sagt väldigt lugnt nu med Saga i helgen, känns väldigt viktigt för mig att vi inte stressar och börjar arbeta för hårt nu, vi måste lära känna varandra först =) Så helgen och veckan blir lugnt och sen så kör vi på i hårdare tempo! :) 
 
Alla 3 vovvar var glada på morgonrundan - kolla noga så ser ni Sandies svans ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback