Middag.. hmm?

Svärfar är på besök nu, han och Johan sitter i datarummet - där sitter dem bra ;) HAHA! nej men skönt att Johan äntligen fått ett eget datarum, där han kan sitta med sina datorer och bara få va ifred, så jag får mitt egna space i tv rummet t.ex :) Välbehövligt ibland! :) jag funderar på mat.. vad man ska äta idag.. har ganska rejäl beslutsångest... köttfärslimpa? Eller kanske hemmagjorda köttbullar? eller biffar..? hmm.. eller traska in till vinninga och köpa det sista och göra potatissallad..? ja vad ska man göra måntro... återstår la att se, männen inne i rummet brevid får väll besluta med :P 
 
Funderar på nån slags Pasta Carbonara med... Hmmm... HAHA ja jag har alltid beslutsångest vad beträffar middag ;) kräsen sambo ! :D 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback