Löpmonster!

Sandie är ett riktigt löpmonster just nu, utan tvekan x'D Jag vet att man INTE ska bli frustrerad när man jobbar med hundarna osv, vilket jag väldigt sällan också blir. Men när Sandie löper, kan man inte bli annat än frustrerad x'D Hon  jävlas verkligen med MENING, allt sådant som hon VANLIGTVIS kan KLOCKRENT har hon helt plötsligt "glömt bort" istället springer hon runt som ett litet jihu runt dig och bara jäklas O.o Säger man "sitt" så visst, hon sätter sig men inte där du ber henne utan alltid snett ifrån position vilket hon ALDRIG gör annars x'D 
 
Hon fick i alla fall göra lite trick osv idag, retades som attan med mig men men, bara ta ett djupt andetag och låta henne hållas ;) Det värsta med Sandie är att hon BEHÖVER stimuleras också - men det GÅR inte när hon löper x'D Dubbelmorals hund</3  
 
Aja lite fick vi gjort, när jag listat ut vilka trick hon tycker va roliga att träna just idag, blev "sidförflyttningar" från vänster till höger till framför osv! :) 
 
Pälsen har ÄNTLIGEN börjat lägga sig rätt nu, så nu kan jag snart gå över henne igen! :D  älskade lilla löpfia! <3 längtar tills löpet gått över och trotsmonstret är borta ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback