I don't want to.. pleease?

Tidigt imorse kröp Saga upp från sin säng till våran, kände hur hon buffade sig under täcket vid huvud änden, hur hon kröp heeeeelaaa vägen ner till mina fötter, lägger sig raklång och somnar gott! Några timmar senare lyfter jag på täcket och frågar om vi ska gå ut.. hennes reaktion? Ja hon skjöt ut sitt underbet och gav mig världens tyngsta suck, tror nån liten fröken är trött idag ;) 
 
 
Igårkväll blev det en lång promenad lös och i koppel för att varva ner musklerna och motverka träningsvärk för idag - Dagen startade vi med en snabb kisserunda, frukost och sedan en lång promenad igen för att följa Felicia tillbaka till bussen (dumpade henne dock halvvägs.. HAHA) - Saga hängde med för att mjuka upp musklerna och få igång blodcirkulationen lite. 
 
Sedan kom min lillebror hit, som planerat - saga tyckte han va väldigt.. väldigt läskig! Skällde och morrade..! Sedan började han kasta boll med henne, mjo han va nog lite rolig endå - men endå läskig så morrade när han kom för nära mig, kanske han ville döda hennes matte? Men nu är allt bra, lugnade sig efter nån timma då jag bara sa till henne att han får =) Nu har dem haft lite dragkamp och myst lite, Moa kom också hit idag igen och hon och Saga lekte och gosade i mängder ;) 
 
Nu ska jag snart ut med hundarna, tänkte ta ut dem en och en för lite enskild träning! Drar med Moa som ett litet "tränings offer" ;) 
 
 


» Sara

Hej! Det är jag som köpte Saga när hon var valp. Ville bara berätta hur glad jag är att det verkar gå så bra för er! :) Jag håller med Ebba helt, hon hade inte kunnat komma till ett bättre hem! :)

Kram Sara

Svar: Hej Sara! :) Vad kul att du har hittat hit :) Ja vi försöker ge Saga det bästa vi kan, för mig känns det bra och det är riktigt kul att höra att ni känner samma :) Saga själv verkar trivas superbra och göra stora framsteg i våra träningar, lyhörd smart men har också egna åsikter - vill hon inte är det bara lägga ner ;) Är otroligt glad att just vi fick ta över Saga för hon kompletterar oss på BÄSTA sätt :) Du är välkommen tillbaka för att följa Saga hos oss =) Och som jag sagt tidigare, nu kommer hon inte omplaceras mer utan stanna här livet ut :)
aktivhund.blogg.se

2013-03-13 // 21:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback