Hemma agility! :D

Benji fick också testa lite personspår, men om det funkade? Nja vet inte jag x*D näsan i backen första 10 centimetrarna, sedan upp med näsan så han blev raklång och rusade fram till målet (trädet Moa gömde sig vid) och KISSADE x*D dumhund... hatar när han mitt i träning ska markera, han rastas alltid före och efter såklart men det är bara slita vidare, han kan - det vet jag! :D Men Men, vet inte om han bara har en näsa av stål och känner doften av Moa direkt i luften eller om han på något vis skymtade Moa x'D  eller om han bara siktade in sig på just trädet för att pinka.. Vi avbröt i alla fall spårningen då det va totalt meningslöst och släpade fram lite hinder för hemma agility! :) 
 
Bild från 14 April 2012
 
Benji tyckte det var superkul att hoppa - så kul att han blev super uppstissad och efter kanske 25 - 30 minuter fick gå in, han bara studsade på stället, va totalt uppstissad, lyssnade inte för 5 öre utan bara var helt hyper! så för hans egen skull fick han gå in och lugna ner sig, dessutom lite bättre för min jacka som annars trasas sönder totalt när han blir uppstressad och bara hoppar och drar i mig... *suck* men roligt var det tyckte Benji! 
 
Min lillasyster Moa hann också köra lite med han, riktigt kul att se hur bra det funkar! :D 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback