fakta utan grund

om man slänger ur sig åsikter, fakta och information som INTE har grund lr på något vis stämmer in. Tyvärr är det så folk fungerar idag, dem ser en person dem väljer ut som offer - följer denna på instagram? blogg och Facebook och enligt rykten, slänger ur sig åsikter och hittar på falsk fakta och startar falska rykten. Får en person som faktiskt är oskyldig till att bli världens största skamfågel, ibland kan detta beteende sabba en persons liv totalt! Jag undrar nu om ni som gör detta någonsin tänker före efter? har du någonsin funderat på hur DU skulle hantera denna situation? vad skulle DU göra om JAG gjorde så mot dig?

jag har massa inlägg jag vill lägga ut men är mogen nog att inte göra det. jag VET att en viss person läser min blogg just nu och har så mycket jag vill få denna person att ta in, men tids nog växer även denna person upp helt klart. nu ska jag mysa i soffan med Saga innan vi går ut och njuter i den vackra solen!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback