Välkommen till min nya blogg!

Välkommen hit till Aktivhund.blogg.se - jag fanns tidigare på en annan blogg men den blev rörig i kodningen, inläggen och allt annat konstigt så jag hittade inget tillslut, bloggen va inte sammanhängande och jag kände för en nystart helt enkelt, så här är jag nu - på NY blogg för en NYSTART och det känns otroligt skönt får jag lov att säga.
Som ni ser är inte riktigt hela designen färdig än, bakrunden ska göras om MEN då jag är så fruktansvärt ivrig så tjuvöppnar jag bloggen i alla fall och hoppas ni kommer trivas :) 
Ni kan kolla runt lite under dem olika kategorierna osv, där kommer lite information, presentation av djuren och annat stå. Hoppas ni kommer gilla bloggen lika mycket som mig sen! :) 

Bjuder på en bild på mig, från i sommras dock men har ingen av bra kvalité som är nyare HAHA :) 


Lycka till med din nya blogg!

2013-01-11 // 20:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback