Svensk Sjukvård i ett nötskal..

Många av er som känner mig vet att jag i höstas genomgick grundliga kontroller, sammanlagt togs sådär 30 - 40 blodprov och hur mycket annat som helst, jag fick stränga order om att INTE jobba utan handledsskydd speciellt anpassade och framtagna för MIG, saken är den att för att få dessa handledskydds behöver jag få en remiss till en viss avdelning, detta va gansa akut sa dem och nu.. 2 månader senare, om inte 3 till och med har jag fortfarande inte hört något om denna remiss..? Hur tänker dem? ska jag inte jobba på typ.. ett halvår? eller vad faan babblar dem med? och vad betyder egentligen "akut" inom sjukvården nu för tiden? 
 
eller som nu, var inne akut för 3 veckor sen.. fick höra att jag måste opereras inom 1 -2 veckor, remissen skulle jag få inom några dagar, återigen jag har INTE fått någon jävla remiss... jag börjar bli GALEN.. totalt GALEN.. handleden värker, har ingen styrka, kan inte jobba med den ordentligt vilket suger något kopiöst, den blir ju inte bättre heller av att inte få den behandling som den egentligen behöver, sedan har vi magen som jag skulle operera - jag kan knappt hålla våra hundar i koppel pga smärtan, jag kan inte va ute hos Alladin pga smärtan och jag kan inte sköta jobbet pga smärtan.. vad kan jag göra då? ja jag kan inte heller ligga på mage (vilket är enda sättet jag kan sova på) jag kan inte sitta för länge och när jag har som ondast kan jag inte ens stå upp >.< 
 
så återigen.. vad är akut? vad prioriterar dem? tydligen inte ungdommar som är engagerade och verkligen VILL jobba.. nejnej oss skiter dem blanka faan i.... 
 
Och dessa problem jag har, påverkar mycket annat.. nu har någon skit hänt i ryggen med, kan knappt sitta och inte stå.. har svårt att stå, ligga och allt sådär.. så förbaskat irriterande.. har så jävla idiotiskt ont att jag har lust att strypa någon ! >.< 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback