*suck*

vem behöver barn när man har djur? Katterna stökar till och hundarna tjaffsar om samma godis, spelar ingen roll om dem har varsin exakt likadana - den Sandie har är alltid roligast, får dem t.ex varsin tjurmuskel så slänger sig Benji i sig sin på några minuter och snor Sandies, Sandie blir arg och snor tillbaka = Benji blir arg och låter som en mördarmaskin >.< *suck* säger jag bara, nu är tjurmuskeln undangömd för ikväll, tjaffsa får dem göra någon annan dag :P Sandie tuggar på ett annat ben och Benji planerar nog ett nytt hyss..... Han är lite som Emil i Lönneberga den hunden.. HAHA
 
Förövrigt har jag klämt nån förbaskad nerv, har svinont och svårt att gå med vänsterbenet, gör ont att sitta ja gör ont mest hela tiden, febrig och yr är jag med, trött och svag i hela kroppen men imorgon blir det bannemej jobb endå! 08:28 går tåget, byte i herrljunga så framme en minut före jag börjar ;) haha tight men det går ^_^ ska höra med dem om jag kan sluta 30-40 minuter tidigare med så jag inte är hemma sådär.. 9 på kvällen :p dessutom ska jag inte jobba allt för mycket och hårt nu när jag inte är frisk än... och så hoppas jag min remiss för operationen har kommit! annars blir jag TOKIG! >.<
 
Foto - Fanny Olsen


Haha, åh! Älskar den här bilden :')

Hoppas du mår bättre snart, kram!

Svar: taack :')
aktivhund.blogg.se

2013-01-15 // 11:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback